Nødprosedyrer
Ved driftsstans sender systemansvarleg melding til Software Innovation .
Dersom arkiv- og saksbehandlingssystemet er ute av drift meir enn 3 dagar gjeld følgande:
Serveren er nede
· Ein arbeidskopi vert levert til Dokumentsenteret
· Sakshandsamar må gi beskjed til Dokumentsenteret om korleis dokumentet er besvart
· Kopi av utgående brev signert av sakshandsamar og leiar må sendast til Dokumentsenteret for journalføring i arkiv- og sakshandsamingssystemet
· Dokumentsenteret registrerer sakene i etterkant
Skanneren er nede
· Posten blir skanna via kopimaskinskanneren og journalført i arkiv- og saksbehandlingssystemet Public 360
· Hastepost vert prioritert
Serveren og skanner er nede
· Dokumentsenteret må registrere manuelt
· Ein arbeidskopi vert levert til avdeling/sakshandsamar
· Sakshandsamar må gi beskjed til Dokumentsenteret om korleis journalposten er besvart
· Kopi av utgåande brev signert av sakshandsamar og leiar vert sendt til Dokumentsenteret for journalføring i arkiv- og sakshandsamingssystemet
· Dokumenta blir registrert i arkiv- og sakshandsamingssystemet i etterkant
Varsling
· Varsling skjer via driftsmelding på HVO sine heimesider
Laster...